tirsdag den 12. oktober 2010

Sos! City Sycenter lagersalgbutik?

Fik googlet mig frem til en adr. på City Sycenters lagersalg butik; Peder Hvitfeldts Stræde 11, 1173 Kbh. Anede ikke at der var sådan en, og ps. er RET muggen over at det "originale" sycenter. er flyttet til Valby efter jeg er flyttet ind til byen! Er der nogen derude der ved om det er en reel butik, el. om de lukkede for længst og ikke eksisterer mere, internettet er måske bare uopdateret? Konstruerer i dag, skal finde stof i morgen, og gider ikke tøffe rundt hvis der ikke er noget at tøffe for dér, så spørger derfor mine kære læsere, og andre der klikker forbi min blog, måske I ved det :) Findes den butik, el. er jeg blevet helt glad forgæves? ;)
I må også meget gerne sige til hvis I kender andre stoflagersalgsbutikker, gentager jeg mig selv? Mindes at have stillet det spg. før her på bloggen.... :) (mener at der ligger en Stof2000 lagersalg ved Nørreport, kender desværre ikke selv andre)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar