tirsdag den 12. oktober 2010

12.10.10

For første gang i ca. 2 uger havde jeg ikke mareridt i nat, måske fordi jeg kun sov ca. 2-3 timer og ikke nåede det, men positivt alligevel! :) Har lovet mig selv ikke at powernappe inden alm. sengetid, for så er jeg måske ligefrem så heldig at jeg også kan falde i søvn, i aften. Håber kære underbevidsthed snart får bearbejdet det der skal bearbejdes, så jeg kan få lov til at sove i fred, ved ikke hvad det helt præcist er. Marridtene er så slemme jeg tuder når jeg vågner og skal bruge flere timer på at komme til mig selv, det har jeg altså ikke prøvet før! Må ønske mig noget terapi i julegave.
Ensomheden blev afløst af stress, for det er jeg åbenbart bedre til. Ikke over noget specielt, bare stress over alle de ting jeg altid føler jeg "burde" gøre. Konklusion; jeg kan hverken finde ud af at kede mig el. forblive deprimeret. God mandag derude! :D
Ps. Velkommen til de nye læsere, vi er nu oppe på 50 igen (yeah!), først var vi på 51, så røg vi ned til 49 (blev åbenbart for meget Alice og for lidt modebloggeri), nå anyway, tak fordi I gider at læse moi! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar