lørdag den 2. oktober 2010

02.10.10

Ensomheden blev afløst af en bippende og larmende telefon natten igennem (hvorfor kan andre mennesker ikke kontakte en på menneskelige tidspunkter??)! Og jeg kom pludselig i tanke om at jeg skulle til at sy en del af min vintergarderobe, som jeg hårdnakket stadig påstår er billiger at end købe (hvis jeg bare kan holde mig væk fra de dyre stofbutikker og til Stof 2000, ps. nogen der kender nogen lagersalg-stofbutikker i Kbh?). Ikke bare sy, men konstruere først. Så blev jeg rent faktisk stresset af tanken om det sociale samvær, og det der forbandede job der stadig skal findes, åh men altså! Der blev dog tid til det hele, ok måske ikke konstruktionerne endnu, dem starter jeg på i morgen. Fortæller ikke endnu hvem der er inde i billedet igen, der er flere mennesker der får min telefon til at bippe, ved faktisk ikke om jeg fortæller det overhovedet (nej, er der virkelig noget du kan holde for dig selv? I know, I know! ;), nu må vi se hvad det bliver til. Har været en dejlig dag, kort sagt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar