lørdag den 2. oktober 2010

Seneste køb

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Begge par er fra Friis & Co, er endnu ikke voldsomt forelsket i par nr. 2, men bliver nød til at have flade sko, bare et par, derudover kan jeg godt lide mønsteret, det passer fint til min Marc-du-slår-mig-snart-ihjel-hvis-du-bliver-ved-med-bruge-mig-så-meget-Jacobs taske. Fandt selvfølgelig nogen flade, quiltede støvler lige efter som jeg bedre kunne lide, men de var lidt grønne i det, og mindede om gummistøvler, så blev altså disse.

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Det er den samme model, bare i forskellige farver, den beige ser altså noget mere lyserød ud i virkeligheden. Second Female


Photobucket

Photobucket

Photobucket

De sidste 3 billeder er af ting der er meget vigtige, ting man ikke kan leve uden, selvom man er på et stramt budget. Nej, helt ærligt, jeg prøvede at vende tilbage til Rimmel og Maybelline, mit ansigt var ikke glad for det, så måtte bide det i min og smide pengene på bordet. Toilettasken som bliver brug som pung (og har en ret stor storsøster der så bliver brugt som toilettaske), fandt jeg dog til ca 15kr pp på ebay (ubrugt). Og negleolien fandt jeg til 24pp for to på ts, plejer at give 70pp for en halvt så stor en fra Creative, synes at denne er lige så fin! Og make-up fjerneren er fra Matas (se lidt sparsom er jeg alligevel! :) Blomsterne fik jeg til tier, mors tier, but whatever! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar