mandag den 17. maj 2010

17.05.10

<span class=
(billedet er taget fra ariastsui.com)

Jeg er SÅ rastløs og uinspireret , vil INTET! Har tvunget mig igennem de ting der skulle gøres, og vil sikkert forsætte. Kan ikke gemme mig under dynen (har egentlig heller ikke lyst, er det benægtelse?), for det er der ikke tid til. Bliver nød til at forsætte med at hjernevaske mig selv, for ikke at gå i stå (but im not loving it!). Har prøvet at analysere mig frem til, hvad det præcist er. -Det er vist bare en blanding af alt muligt ustabilt og usikkert.
-Alle mulighederne er der, men alligevel synes jeg at det hele ser noget så sort ud. Er så usikker! Måske er det bare det?! Min stolthed har det ikke for godt, den plejer ellers altid at have det godt, min selvtillid har heller ikke svigtet på denne måde i mange år.. Åhhh forvirring og frustration! Undskyld kære læsere, at jeg er så "sad" i dag. Tænker at jeg ville poste det, har før hjulpet mig med at "komme af" med "ting", så giver det et forsøg.. x)
Nu vil jeg tage tage et langt bad og fuld make-up på, er ikke klar over hvorfor, men det føles som om det vil hjælpe. Hørte engang, at nogen gange skulle man have det godt med det ydre, derefter fulgte det indre så med. Ved ikke hvor holdbart det lige er, i alle situationer, men nogen gange, når jeg helt (sådan helt) kører på autopilot og intet kan, hjælper det at starte med at være fin udenpå. Nå ja, og så kommer manden hjem med en kasse chokoladefrøer (ja, jeg kalder ham stadig manden, da han er det der kommer tættest på alligevel :), sukkeret burde gøre sit!

Lad mig se, hvad har vi ellers oplevet som vi gerne vil fortælle om??
-Stjernen var i min lejlighed for første gang i sidste uge, vi spiste rejer/avocado/kiwi, drak rom og grinte (nogen af os græd måske også en smule x). Så tog hun hjem, og jeg drak resten alene og blev noget så fuld. Ved fandeme ikke hvad der sker, drikker i forvejen kun 1-2 gange hver anden måned, og aldrig alene.. Mindes jeg var deprimeret dén aften også, rommen hjalp sådan (igen; ved fandeme ikke hvad der sker). Manden var der, men han drikker slet ikke, så det gælder vel stadig for alene? x)
Ps. Stjernen er en huge hjælp på det hele. Tror at vi skal ud i weekenden, sammen med Krølle, missionen er at finde ham en mand.

Så er der også en smule lejlighedskigger-opdatering: Han er SÅ sød, det smelter virkelig mit lille, forkrøblet hjerte. Lad os starte med at fortælle lejlighedskiggeren er en "type"; han går i stort tøj, har sjældent hår på hovedet, smiler ALDRIG og ejer en voldsomt larmende bil (tror at det er facade, men hey, takes one to know one ;) I kender dem godt, de der drenge dér.
En anden vigtig detalje; jeg har planter, rigtig, rigtig mange planter, i forskellige størrelser og forskellige potter, på alle vindueskarme.
Nå, anyway.. Den kære dreng åbnede vinduet forleden, så jeg for engangskyld kunne se bare lidt, og hvad ser jeg? Hvad ser jeg hos bøllen der speeder lidt for meget op, selvom der ligger skoler længere nede af vejen? Jeg ser planter, på række! Forskellige, fine planter i forskellige størrelser (er det ikke bare det sødeste kombineret med billedet af ham?). Resten af vinduerne er fuldstændig tomme, men plantevinduet gør det op for dem. Kunne slet ikke komme mig over hvor sødt det er, at han er blevet inspireret. Ville give alverden for at se ham sådan rent fysisk, købe de små planter (kassedamerne må da også synes det er kært).. Nå ja, synes det var lidt fint og skægt, og oven i det første, deprimerende stykke; lidt nødvendigt at dele ;)

Nå, det var vist det for mig for i dag, vil nu bade, sminke og prøve at blive glad igen :)
Hav en dejlig aften derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar