tirsdag den 4. maj 2010

04.05.10

En lille update fra mig :)
Stjernen og jeg kom aldrig ud. Hun havde en fødseldags-deprimeret ven i hånden. Og derudover var kl. 21.00 (lørdag aften) og jeg havde drukket mig så fuld i rom, at jeg skvattede om på egen sofa og sov til 5.40 søndag morgen (niiice! -Nej! x). Så vi skal ud på torsdag i stedet. Egentlig helt fint, da jeg som før nævnt ikke er glad for at gå i byen i weekenden.
Så har høvdingen endelig givet lyd fra sig. Undrede mig sådan over at han ikke svarede på mails, siden han skrev til mig. Tænkte at han enten legede en el. anden leg ellers også var han bekymret for at jeg ikke ville være særlig sød, igen (men jeg er altså sød nu! Håber jeg da..). Konklusionen var vist at det var en blanding af det hele, og jeg er en smule bekymret for at hans intentioner ikke er helt venner-agtige. Og det kan vi ikke på nogen måde... Hmm, tiden vil vise.

Og til sidst men ikke mindst; Lejlighedskiggeren er begyndt at åbne og lukke sine vinduer; HALVNØGEN (wuhhuuuu, f****** finally ;) Nej, undskyld, det var ikke sådan ment x)

-Nå, det var vist dét, hav en dejlig tirsdag derude! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar