lørdag den 8. maj 2010

08.05.10

Puha, har det ikke helt godt med at skrive dette indlæg, men føler at jeg skal være ærlig, siden bloggen er mit ærlige hjørne, hvor de facader jeg bruger til hverdagen, droppes.
Manden og jeg har besluttet at holde lidt pause. Jeg elsker manden overalt på jorden, han er den bedste. Jeg regner stadig stærkt med, at han skal føde mine børn engang i fremtiden osv. Lige nu har jeg dog brug for at blive mit gamle, selvstændige jeg. Jeg har brug for at finde hoved og hale i mig selv. De fem år vi har været sammen, har jeg gjort op med fortidens traumer (følte mig åbenbart tilpas tryg, til at åbne "godteposen" med ham). Det har dog gjort at jeg har bundet mig på hænder og fødder til ham, og nu føler at jeg intet kan, på egen hånd.
Ingen af os regner med at flytte, ingen af os kan overskue at være alene. Det er ret svært at holde sig fra hinanden, men jeg bliver nød til at finde mig selv først (og nummeret til min psykolog x)

-Hmmm... hvad er der mere, Stjernen og jeg havde en supersjov aften, har ikke været så fuld siden jeg var teenager, ej hvor kom vi vidt omkring, har aldrig været så mange steder på en aften. Tog ud med to støvler i tasken (for ikke at fryse i pumps), kom hjem med 1 (wtf?!).
Udover det så Stjernen noget så fab ud, men blev for fuld til at huske jeg havde cam. med. Bliver simpelhen nød til at introducere jer for hende ordenligt (med billeder that is). Hun er en af de mennesker der ser fashionabel ud altid, skal opleves!

Nå, men.. hav en dejlig, dejlig lørdag derude! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar