lørdag den 20. marts 2010

Status; :D

Er simpelhen så glad, så glad, så glad!
Så glad har jeg ikke været længe. Er vant til denne sorte sky over mig, der hele tiden skal bruges tid og energi på, til at få arbejdet væk. Måske midtvejskrisen er ved at være slut? Måske jeg begynder at være glad hele tiden, fra nu af (pretty, pretty please??!)? Måske jeg endelig har givet slip på det, der skulle gives slip på (til en vis grad).
Jeg har igen arbejdet nonstop i to døgn, men jeg kan slet ikke holde op. Tror at jeg forleden dragede nogen konklusioner, der ubevist senerehen fjernede en byrde. Føler mig meget let (hvilket jeg ikke gør særlig tit, overhovedet!). Meget let og effektiv, det er en GOD følelse.
Åh, hvor er det fantastisk! :D Håber at jeres lørdag derude føles ligeså fin. Jeg vil vende tilbage til arbejdet, men tror jeg returnerer til blogland senere på dagen, da jeg har en masse ting jeg vist skal bruge lidt hjælp til/med (forklaring følger) og en masse jeg bare gerne vil dele. :)
Dejlig lørdag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar