onsdag den 31. marts 2010

31.03.10

Photobucket

Billedet stammer faktisk fra kl. 2.00 i nat, men hey det gælder vel stadig for "i dag" ;)
Mandens dumplings blev noget pænere end mine (bill.) (opskriften er stadig på vej x)
-Har haft lidt travlt med tunikaer, laver sjældent bestillingsarbejde, men tænkte at jeg ville gøre en dame glad og sagde ja. For det meste designer jeg bare hvad jeg føler for, ikke på bestilling.
-Ellers sker der ikke så fandens meget. Weekendsamværet blev aflyst. Fodboldbøllen skulle i byen sidste weekend, så han ville hellere lege denne uge. Den 13-årige Don Juan hev 6 tlf.nr. med hjem, -"jeg stod der jo bare" (må være noget med at han er vant til kvinder og er humoristisk), jeg mindes i hvert fald ikke at hive nogen som helst numre med hjem i den alder!
Manden og jeg har bestemt os for at tage på date, men kan ikke finde ud af hvornår det skal være, og hvor det skal være... Wagamama måske? Sent om aftenen, når der er ikke er nogen mennesker, ja.. det ender det nok med..
Som sagt, sker ikke så fandens meget ;D Tilbage til arbejdet; hav en fantastisk onsdag eftermiddag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar