mandag den 14. juni 2010

Gave el. gave-intentioner :D

Photobucket
Jeg var som før nævnt blevet uvenner med Chanel mascaraen, som jeg så tænkte Stjernen evt. ville have, da hendes øjenvipper er anderledes end mine. Tænkte jeg ville være sød, det endte med det omvendte. Da jeg hev egen frem til hende, hev stjernen den nye Lash Queen frem som jeg fik i stedet, som hun tilgengæld ikke kunne få til at funke på egne øjne. Søde, søde Stjernen (mine øjenvipper takker voldsomt). Og håber sådan på at Chanel snart får gjort noget ved den mascara. Børsten er det mest perfekte, men massen er så TYK, så tyk! (Lige fra jeg åbnede den, not cool!).

2 kommentarer:

  1. Den er altså også RIGTIG god den dér :)

    Har du nogensinde overvejet at bruge Lancome? For de er nemlig rigtig dygtige til det fis også! :D

    SvarSlet
  2. Ja, den er virkelig super. Jeps, har været på lancome, vi kunne ikke så godt sammen, men tak for tippet. Jeg havde en ultimativ favorit i Maximeyes fra Dior, men den tog de af markedet :,( Så nu er denne på førstepladsen :D

    SvarSlet