søndag den 13. juni 2010

13.06.10

Kan ikke forstå hvorfor min krop nægter at sove efter at have været i byen. Er SÅ vågen efter 5 timer, men for træt til at hive hullahopringene frem :,(
Var ude med Tigeren den første del af dagen i går, Tigeren har lidt svært ved at forstå omfanget af den bagage jeg har hevet frem, for at kunne smide den væk. Det kan jeg godt forstå, har været enormt beskyttende om egen sorg, og er stadig ekstrem dårlig til at stå ved mine følelser. Har det fint med at være nede (når der er grund til det), har intet problem med at fortælle og stå ved det, men kan ikke opfører mig derefter. Kan ikke holde op med at smile, kan ikke holde op med at arbejde, kan ikke tage tid af til bare at være ked af det og bearbejde. Er det benægtelse? Er det overlevelse? Kommer der et punkt hvor man ikke kan gøres ondt på flere måder? Har man så bevist at man kan overleve alt, el. er det bare benægtelse? Åh Gud, har brug for en terapisession igen ;D
Ville ønske jeg kunne gøre det lettere at gennemskue mig, for mine nærmeste, men kan ikke finde ud af andet end at sige det samme om og om igen, måske jeg finder en ny måde, mere funktionel måde undervejs..
Hov, ej... det skulle heller ikke handle om mit forskruret hoved x)

Mødtes med Stjernen for at tage til "suferfest", endte med at tømme en tequila og spise Mc'd, Derefter er det hele en smule uklart, men mener jeg tog hjem kort efter, meget, meget glad, så det var en dejlig aften!
I dag skal jeg for første gang tilbringe natten alene, første gang i mange år. Manden har fået et nyt arbejde der kræver at han sover langt væk hjemmefra den første dag. Det bliver lidt underligt.. Lejlighedskiggeren (burde virkelig finde et bedre navn til ham, lejlighedskiggeren lyder så nedladende) kan ikke engang holde mig med selskab mere, det gør hans SURE kæreste (med det ekstrem "specielle" hår ;) dog, (dét er underligt!).

Jeg vil vende tilbage til arbejdet, håber I alle får en dejlig søndag derude.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar