mandag den 4. juli 2011

Status

Jeg er tilbage hos designerne og jeg kludrer rundt i mine følelser og total destruktiv. Der er en der mindede mig og ordet "kæreste" og øhmm.. er ret forbandet kær på samme tid, og jeg duer ikke til noget med følelser, i et helt år nu, helt vildt rart at baske med dét under denne lejlighedsjagt (leder stadig efter/ har måske fundet en jeg kan kalde "min" i laaaang tid), altså lejlighed, ikke kæreste, hvis der var tvivl om det.. Og alle de andre der dumper ned i hovedet på mig, men de er lettere end ham den første, dem er jeg ret sikker på at jeg ikke falder for.. Nå ja, vikingen er tilbage, nogen gange. Jeg manglede nogen at holde i hånd en aften, såee, ja, blabla. Hvad mere. Det er dejligt at være tilbage hos designerne! (Måske fordi jeg ikke behøver at forholde mig til andet end tøj og de søde mennesker når jeg er dér).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar