fredag den 22. juli 2011

Så.. jae.. (de forbandede mænd ;)

Okay, det der med ikke at skrive fordi Skipper skulle læse med, det går ikke, Skipper, dont read! Ok, jeg drak min fuld (var SÅ deprimeret) og øhm efter at have slået autopiloten fra ringede jeg så til ham der smed det forbandede ord omkring sig, "kæreste". Jeg husker meget lidt af samtalen, men jeg husker jeg tænkte "han lyder så glad", så øhm jeg addede evt. på fb igen (fordi jeg sletter når nogen pisser mig af, ok!? :). Han bliver vist ikke betragtet som kærestemateriale mere (el. jeg ved fandeme ikke, ved intet når det kommer til ham), han er lidt besværlig og krævende, tror jeg, og det ved jeg ikke om jeg helt kan overskue, jeg tror godt han synes jeg er fin, men han arbejdede ikke voldsomt hårdt, el. jo ok, men ikke lige så meget som jeg vil have det! Ved ikke, han er ret sød, en mucho macho, men en sød en, blaaah. Nå han er vist rejst, tid til ikke at forholde mig til dét. Yay :)

-Det er en øhmm... anden (neej, "virkelig" Alice?). Han er fin, ved ikke, han er sød, han ringer på de rigtige tidspunkter og får min tlf. til at sige "du er sød" på endnu mere rigtige tidspunkter. (Det har været en DUM uge). Og jeg er bare så ødelagt og duer til intet og har slet ikke tid til sådan noget... arghhh!

-Hr. vingummihjerte er tilbage, vi har nu en fælles ven på fb, "fucking fantastisk". Jeg ville ikke indrømme det i en uge, i en uge havde jeg det "HELT fint" med det, og så brød jeg sammen sådan 4 aftener i træk og konkluderede at intet var fint omkring hans tilstedeværelse i min atmosfære. At Alice drikker hjernen ud og til tider ringer til ham er ligemeget (han tager den alligevel ikke), men fælles venner, ligefrem, ja, jeg er i hvert fald ikke glad. Jeg arbejder, jeg flytter, jeg er presset, jeg vil ikke mindes om hvor svag og dum jeg var, hvordan jeg blev set, hvordan jeg blev husket, den del af mig skal ikke huskes. Og jeg vil som sagt ikke mindes om det. Og siden han er verdensmester i antikommunikation (i forhold til mig, that is), er det det eneste han får frem i mig. Skam, skam over hvad andre gjorde ved mig, over hvad jeg gjorde, over at miste fodfæstet så længe.


-Ja, det var herre-fronten. Altså, leger ikke med nogen, og er forvirret :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar