søndag den 15. maj 2011

Status



1. Undskylder fraværet.


2. Jeg er faldet og har slået mig, altså metaforisk. Jeg tror at jeg har det fint, men jeg kan ikke rigtig spise, derudover er jeg bange for at jeg ikke kan sove, ja, øhh, ellers har jeg det fint, tror jeg.. Det heler snart, men tager altid alligevel lidt, ikk?




Særligt glad for Pigen med krøllerne der lod mig tude og vrøvle og tude og vrøvle og for Tigeren, der ellers er noget mere kritisk med gråden, hun er ikke glad for andre/andet gør en så ked af det, men den bedste til at sige "det er ikke dig, det er dem!", voldsomt mange gange. Ps. Hende og jeg læste en smule til hendes første eksamen, på min altan, hun bestod og fik en vældig høj karakter, hun bliver den hotteste dansklærer! :)


Og Mojo der taler i en voldsom kontrolleret og rolig tone, når han ringer. Jeg syer i øjeblikket et par motorcykelbukser til ham med alt hvad det indebærer, ikke så lille et projekt alligevel.. ja, det var vist det.




Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar