lørdag den 28. maj 2011

Mormor og morfar havde gaver med :)

Photobucket

De er så søde! De havde metervis af stof med (og min mormor gider kun naturmaterialer, så det er fint stof, undtagen et enkelt stykke polyester, hun havde fået i gave og ikke vidste hvad un skulle stille op med). Ansigtscreme, langbortistans fineste, instisterede mine mors langbortistanske veninde på, men har selv aldrig hørt om den, vi prøver.. Ret meget kunstigt pels, hendes fantastisk hvide solbriller fra 60-erne hun brugte indtil jeg nu har fået det. Voldsomt meget chokolade, og billeder af mine forfædre, nogen af billederne er over 100 år gamle, ret cool! (Syntes jeg selv, altså ;). Nå ja, hende på bill. det er mig, jeg er vist 2 1/2 år gammel, på det. Taaaaaark mormor og morfar! :*

Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar