lørdag den 2. april 2011

Seneste køb


Photobucket


Hårpynt fra tigeren.

Photobucket


Og nitte-hårelastiker, fordi de selvfølgelig passer til støvler og halstørklæder! (Tigeren)


Photobucket

Og laaaaange sokker fra HM, de er faktisk beige og ikke hvide (til de nye støvler).

Photobucket

I har set denne, men den havde alligevel ikke fået den opmærksomhed den fortjente (welcome back, dots!). Mørkegrøn og nude farvet, Nué Notes.

Photobucket


Og så er der det der med huden. Indtilvidere har jeg det fint med Matases linie, undtagen når det kommer til showergel og body butter (Body Shop!). Jeg har ikke rigtig hudproblemer medmindre jeg drikker for meget alkohol el. spiser for meget sukker, så jeg er endnu ikke voksen nok til de dyre mærker, men tænker vel at det kommer med tiden (el. rynkerne evt. ;) Og ps. har I set priserne på deres kæmpe flasker? Det er billigt! Og så fik jeg en eller anden Biotherm dims med (hør hvor "meget" forstand jeg har på hudpleje ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar