onsdag den 29. december 2010

Alternativ gaveindpakning

Photobucket

Som I, kære læsere ved, sparer jeg hvor jeg kan spare. Så i år købte jeg med vilje ikke gavepapir, tænkte først at jeg ville bruge mønsterpapir (det var da kreativt, tænkte jeg), efter brok fra flere kanter "det var da kedeligt" (hmm!), fik jeg en anden ide, reklamer fra blade. Jeg mener man smider alligevel nogle af sine blade ud, og så kan man jo lige så bruge dem og spare på træerne, ikk?! Syntes slet ikke at det blev så slemt endda, hørte i hvert fald ikke mere brok. Til og fra kortene fik jeg af Skipper skræk, der samlede på to go postkort, de laver åbenbart gratis til og fra kort til jul. Nå ja, det sidste til og fra mærke er evt. en reklame for en Disney film, whatever.. Ps. Så dén Disney film forleden, sååååå fin! Kunne virkelige identificere mig med prinsessen og at hun var så clueless (ja, suprise, jeg ved det..)..
-Ja, gaverne, synes selv at de blev lidt fine!
-Undskylder forresten alle disse juleindlæg når vi nu lige har fået det overstået, men har ikke haft så meget tid til at blogge som jeg kunne ønske mig. Derudover holder vi først jul d. 7 januar i Langbortistan, så det bliver evt. også min undskyldning for at blive ved med poste "jul", ja, undskyld, men er ikke helt klar til at give slip endnu, det er gået så hurtigt i år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar