torsdag den 23. december 2010

23.12.10

Photobucket

Lidt til Tigeren og lidt til min mor, min mor er lige så slem at købe gaver til, hun ønsker sig intet. Så gav hende cremer, neglelakker og alt det jeg kunne finde på (det er dog pakket ind og taget på skiferie til Frankrig), så I ser kun dette :)

Photobucket

Aftalte at vi slet ikke skulle købe julegaver til hinanden med Skipper Skræk, men så faldt jeg over en creme, som er pakket og kørt til den anden ende af landet, og dette der kostede så lidt, i dag, så jeg slet ikke kunne lade være. Han har en forkærlighed for underlige ting man kan hænge på væggen og køer..

Photobucket

Og gaver til mig selv x)Neglelakker, julepynt og et spejl der både er ens fjende og ven på en gang (det der forstørrende halløj), julepynt og transperant stof med køer på (ubevidst Skipper Skræk inspiration host host x)

Photobucket

Ved ikke med farverne hver for sig, men sammen er de FANTASTISKE! Mine tæer glæder sig allerede!




I dag besluttede jeg mig for at gå ud for at købe de sidste ting/gaver til julen, el. gå og gå, pga. sneen og manglen på salt gled jeg rundt i tre timer i city. Fordelen ved at bo i indre by er at man rent faktisk ikke har voldsomt brug for busser og tog (og jeg HADER busser og tog!). Er blevet glad for at lejligheden og bo i byen, føler mig ikke længere deprimeret el. ensom. Fik ferie for lidt under en uges tid, har tilbragt en del tid med Skipper Skræk. Vi fik endda købt et juletræ til mig. Jeg er 25, jeg bor alene og jeg har et juletræ, geez..
-Burde have nået en del mere i den tid der er gået, men får slet ikke lavet lige så mange ting når jeg er sammen med ham, har dog krammet en del (det er en nødvendighed i juletiden!). Han er taget hen til sin familie, altså væk fra Sjælland og jeg skal fejre jul med Tigeren. Det bliver fint, vi overvejer at tage hendes alkohol-mødom, men ved ikke helt. På den ene side er hun 25, på den anden side har jeg virkelig svært ved at introducere andre for "den slags". Har også fået købt gave til hende, hun er slem at give gaver til. Hun ønsker sig intet, og hun har ikke voldsomt mange hobbyer udover hendes udseende og jeg aner ikke hvad hun bruger.. Derudover var mit budget virkelig ikke noget voldsomt, så det blev til praktiske ting fra Body Shop.. Er ret bekymret for hvad hun giver mig, det eneste hun afslørede var "du har brug for det". Efter hendes intense "du skal på Dating.dk" og "du har brug for legetøj (voksen legetøj)" er jeg lidt bange. Er til ingen af delene, har lige affundet mig med min situation som den er (hvad den nu end er), og hun er ret insisterende omkring at jeg "skal videre". Elsker Tigeren, hun ser så stille og pæn ud, og inderst inde er hun noget så voldsom og har en personlighed der fylder grusomt meget, på den gode måde. I et kort sekund for noget tiden siden, syntes jeg at vores bølgelængde forsvandt, men Tigeren skulle bare lige omstille, jeg havde ikke været helt ærlig om hvor slemt jeg havde det det sidste halve år inden jeg flyttede. Anyway; det ville være en virkelig kedelig juleaften uden hende :) God lille juleaften derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar