søndag den 27. december 2009

Favoritterne

Favoritterne i øjeblikket:







Bourjois; 1 Seconde, farven nr. 15 (glitter)
L´oreal; Resist & Shine, farven nr. 106 (mat)
Gosh; Yellow Bombay (glitter)









De første to pinke får mig til at tænke på at man er et produkt af ens forældre, ubevidst til tider åbenbart (min mor havde røde/pinke negle, gennem det meste af min barndom).
Den sidste var lidt en opdagelse. Har faktisk aldrig ejet en Gosh neglelak før, men faldt over denne på en desperat jagt på en bestem gul farve , jeg havde i tankerne (2 uger senere kom så den nuance jeg egentlig ledte efter, fra L´oreal, men dér var jeg allerede tilfreds med denne). Farven er så fin og lækker, en smule varmere end på billedet.




Billeder er taget fra www.lorealparis.com.au, Bourjois, og det sidste er eget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar